понедељак, 29. децембар 2008.

Posle kraće pauze eto mene opet...

Posle kraće pauze evo mene ponovo na netu. Razlog zbog koga me nije bilo jeste prvo jurnjava za stanom u Oslu a kada sam našao stan morao sam da čekam da mi urade internet u stanu i to kompletnu instalaciju ne samo meni već i ostalim stanarima. Pošto su Norvežani ladovine i kod njih je sve opuštencija to se malo i odužilo i još pride njihova administracija ume često da pogreši naročito u vreme božićnih praznika kada oni imaju svakog vikenda božićne proslave, u prevodu povod više da se popija koja čašica više sa društvom i kolegama. Elem posle svih ispravki administrativnih grešaka napokon sam pre neki dan dobio internet i sada idemo dalje.

Dobio sam dosta emailova od ljudi koji su čitali moj blog i zahvaljujem se na tome, na samom blogu još nema komentara a voleo bih da ih ima.

Evo uskoro novih postova...

2 коментара:

trawarijus је рекао...

Mislim, sta reci za ovako detaljne info...hvala samo napred sa blogovanjem...bilo bi jako zanimljivo da stavis neki post u vezi trazenja stana, koje su cene i sl...

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav trawarijus,

Hvala. Nemogu ništa do obećam ali ću pokušati da napišem jedan članak o tome kako izgleda procedura traženja stana bar u mom slučaju. Iako je prošlo skoro dve godine od tada pokušaću da se setim što više detalja.