недеља, 31. мај 2009.

Novosti iz UDI i statistika

U UDI su promenili pravila za spajanje porodice, sada postoje kategorije koje mogu da rade spajanje porodice u Norveškoj a ne isključivo preko ambasade što čini proces spajanja mnogo bržim. Odgovor na pitanje ko može da radi spajanje porodice u Norveškoj možete da nađete ako odgovorite na upitnik na stranici http://www.udi.no/templates/Page.aspx?id=9961

Ako je nekome interesantna statistika koju vodi UDI u vezi raznih slučajeva koji oni obrađuju možete pogledati ovu stranu pa dalje birate ono što vas zanima.
http://www.udi.no/templates/OversiktssideType1.aspx?id=3589

I jedan veoma lepa vest za moju porodicu, dobili smo spajanje i uskoro idem u Srbiju po njih.

17 коментара:

Анониман је рекао...

Zdravo Deki...skoro sam video i pronasao tvoj blog i verujem da moze puno da mi pomogne...ja sam Ivan,inace visi medicinski radnik...zanima me kojim putem mogu predati dokumentaciju za posao u oblasti zdravlja,ako znas jer to nije tvoj fah..molim te da me uputis na pravu adresu ...s postovanjem,Ivan

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav Ivane,
Hvala na citanju mog bloga i na jednom od retkih komentara.

Najbolje ti je da pogledas sajtove za priznavanje diploma: http://www.safh.no/
http://www.nokut.no/
sajt UDI za potrebna dokumenta za radnu dozvolu: http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=2036
sajovi za trazenje posla:
http://www.finn.no/finn/
http://www.nav.no/

Sa srecom u trazenju posla, pozdrav Dejan

Анониман је рекао...

OK Dejane,hvala ti puno....pozdrav od Ivana sa Kosova..

Dejan Mladenović је рекао...

Hvala Ivane. Pozdrav i tebi.

Stefan је рекао...

Nadam se da je porodica najzad na okupu u Oslu. Svako dobro druže.

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav Stefane tebi i tvojoj porodici. Sta ima u Kragujevcu? Hocete li nam skoro doci u Norge?

Familija je dobro, ovde su vec skoro mesec dana. Super mi je sada uzivamo svaki dan, najgore je proslo, nema vise samoce, sve je sada uredu.

Stefan је рекао...

Pa najzad sam diplomirao, odužilo se sve to,jer sam bio prezauzet čuvanjem dece, zato što se supruga zaposlila. Sada idem na autorizaciju diplome preko Nokut-a. Drago mi je što se zajedno. Inače te nema na Skype-u...a razmenio bih par rečenica sa tobom. Uglavnom čućemo se druže. Pozdrav za celu porodicu Mladenović

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav Stefane,

Čestitam, kolega.

Jako retko sam na svom nalogu na skype pošto koristim ženin računar, mom treba tri dana da se podigne a ja nemam vremena da ga sredjujem.

Pošalji mi email da ti napisem zenin skype nalog

Poz.

Gordz је рекао...

Cao Dejane....

evo pisem ti ovde, posto ne mogu da nadjem tvoju kontakt adresu (mail adresu) pa mi se javi na petrovic.goran@sbb.rs kad vidis ovu poruku, imam par pitanja :)

(iz novog sada sam i hocu da zavrsim medicinski fakultet u norveskoj,sad sam na pola puta tacno, pa me interesuju OSNOVNI podaci, ne bih te gnjavio ;) )


hvala ti puno unapred!!!

Olivera је рекао...

Cao Dejane,

blog ti je super i puno moze pomoci.
Imam pitanje u vezi nostrifikacije diplome. Sve si super objasnio, ali da li se nostrifikacija nesto placa prilikom predaje u NOKUT-u?

Pozdrav
Olja iz Novog Sada

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav Olja, nostrifikacija diplome je besplatna.

Jelena је рекао...

Cao Dejane.
Prvi put sam na tvom blogu.
Treba mi,kao i svim ovim ljudima koji ti pisu,tvoja pomoc u vidu saveta.
Vec sam kontaktirala NOKUT,ali sam napravila malu gresku u samom startu-zbog neinformisanosti...
Vise bih volela da se cujemo preko yahho-a...
Moja adresa je jelenatiflo@yahoo.com
Hvala ti puno!
Pozz :-)

-Jelena-

Jelena је рекао...

ispravka:yahoo...
lapsus...:-)))

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav Jelena,

Poslao sam ti email na tvoju adresu.

Pozz...

Анониман је рекао...

Nemogu da verujem koliko ima slihtara i ulizica na ovom sajtu. Kao svidza im se Norveska. svidza im se Norveske krune a zemlja je totalno sranje. Ustvari Norveska je jedno malo vece selo. Norvezani koliko su bogati isto toliko su i bedni. Hladna zemlja prepuna nacionalista u kojoj malte ne nepostoji urbana sredina. Sve osim para izgubis u toj zemlji. totalno izgubis svoj zivot. zivim u Norveskoj vec 20 godina i veoma dobro znam kakva je to zemlja. 100% onih koji prvi put dodzu u tu zemlju totalno se razocaraju. Ostanu jedino oni koih muka natera na to. Ali ako jedes makarone i krompir mozes da ustedis neke pare. Jel svi oni koji tamo zive su u kreditima preko glave. kao kupili neke drvene odvratne kuce i neka novija kola pa se sepure okolo. a u dusi im cemer i jad. E kad prozive 15 god tamo onda vide da su se skroz zeznuli. izgubili najbolje godine u jednoj zemlji de te 90% nevole jel dolazis sa Balkana...

Анониман је рекао...

Eee Kosovari,Kosovari. Neverovatan ste vi narod. Pobegli ste ko misevi sa Kosmeta i ostavili svetu Srpsku zemlju u milost i nemilost dusmanima. Ovo pisem svim Srbima i Pravoslavcima da znaju sa cim imaju posla. Klonite se Kosovara! Bezite od njih ko Dzavo od Krsta. Proklet je to narod. Ljubomorni su i ne prezaju niod cega. jednostavno klonite ih se. Nedozvolite da vam se priblize ni vama ni vasoj porodici. Ne pisem ovo tek tako. Molim vas verujte mi. Poznajem nekoliko dobrih Srba kojih su unazadili. Ljudi su se sazaljevali i iskreno od srca im pomagali. A ovi od ljubomore bez grize savesti i iz ciste pakosti unesrecivali. Pa kakav je to narod. Necete pogresiti ako ih se jednostavno klonite

Dejan Mladenović је рекао...

Vidite ljudi nemam nameru da se prepucavam. Sto ljudi sto cudi. Svuda ima dobrih i losih ljudi isto tako svuda je i dobro i lose. Meni je licno ovde mnogo vise dobrih stvari a lose mi ne smetaju a u Srbiji mi je obrnuto. Pozdravljam vas i sto nas narod kaze kako sejes tako ces i da zanjes.