петак, 08. јул 2011.

Da i nama svane. Moja žena dobila posao :)

Kao što sam naslov kaže eto i to nam se napokon desilo. Posle mnogo muka i peripetija sa traženjem posla moja žena napokon dobi šansu da počne da radi.
U nedelji poslednjih dana maja meseca i početka juna prosto neverovatne stvari su nam se izdešavale. Krajem juna ja sam privodio kraju pregovore za novi posao i 30-og maja sam dobio konačni ugovor sa kojim su obe strani bile zadovoljne. Ujutro 31-og maja šefica mi je dala šlagvort sa svojom pričom kako ona bira kandidate kad se odlučuje koga da zaposli da joj saopštim da dajem ostavku na svoju poziciju jer sam prethodnog dana potpisao novi naravno mnogo bolji i povoljniji ugovor. Prvog juna na svoj jubilarni 40-ti rođendan sam potpuno rasterećen otišao na posao jer su moji pregovori uspešno završeni a već za vreme ručka nisam mogao da verujem šta mi se dešava. Tih dana je moja žena po ko za koji put imala nekoliko intervjua za posao ali se baš tog dana desio veliki obrt. Ona mi je poslala poruku da je dobila ponudu za posao a bila je samo dan ranije na intervju za isti. Nisam mogao da verujem šta nam se dešava. Ali što se ono kaže kad te hoće onda te stvarno hoće. Od uzbuđenja nisam još dugo ostao na poslu već sam se vratio kući i otišli smo svi porodično kako i priliči da proslavimu tu našu svečanost.
Istog dana sam nazvao naše prijatelje i rekao im kako eto danas proslavljam jubilarni 40-ti rođendan a žena odlučila da mi čestita sa najlepšim poklonom a to je njen ugovor o radu. Iskoristio sam slučajnost poklapanja ta dva događaja da malo zbunim svoje prijatelje tako da nisu znali šta bi pre čestitali. Pošto je 2-gi jun bio verski praznik u Norveškoj pozvao sam veliki broj naših prijatelja da proslavimo zajedno zapošljavanje moje supruge.
Okupio se veliki broj naših prijatelja toga dana tako da smo se baš lepo družili...

2 коментара:

Ivana је рекао...

Cestitam!

Dejan Mladenović је рекао...

Hvala Ivana.

Juce smo se vratili sa godisnjeg tako da sam tek sada video cestitku.