недеља, 24. јул 2011.

Elearning kurs za posao

Slučajno naleteh na ovaj Elearning kurs za posao pa možda bude nekome od koristi. Koliko vidim daje odgovore na neka pitanja kolika visina plate treba da bude u ugovoru da bi se dobila radna dozvola, da li moze da se radi spajanje porodice, da li može da se menja poslodavac i tome slično. Nisam detaljno pregledao kurs ali mislim da nije loše informistati se preko njega za početak.
U svakom slučaju očekujem komentare ljudi koji se detaljno upoznaju sa kursom i njihove impresije o istom.

11 коментара:

Pedja је рекао...

Pozdrav Dejane, mogu samo da ti kazem da si hrabar i uporan, i ocigledno da se takvi ljudi cene svuda samo ne u Srbiji. Zovem se Pedja i odusevljen sam sa tvojim blogom, neko sa toliko volje i truda je napisao ljudima sve, ali bas sve!!!
Poceo sam pre mesec dana da razmisljam o Norveskoj, jer sam se razocarao koliko je tesko naci posao u Srbiji a zamisli u svom rodnom gradu, Beogradu.
I supruga i ja smo dipl.inzenjeri sumarstva (ona za zastitu zemljista od erozije a ja za sumarstvo), takva nam je struka da u Srbiji nema posla ili ga ima po politickoj liniji!
Tvoj blog od pocetka citam vec cirka 4h, i mora sam da napisem komentar i da te jednostavno pohvalim i kazem isto kao svi prethodnici.
Ne znam kakva je situacija za moju struku ali verujem da je bolja nego ovde, ja sam se konkretno registrovao na http://www.jobbnorge.no/ tom sajtu i aplicirao sam za dva posla u mojoj struci, tj. delimicno jer se trazi inspektor u prirodi(sa iskustvom) za dva Nacionalna parka, ali kasno sam pronasao tvoj blog, a prijave sam vec poslao, sto znaci, sanse su mi trenutno minimalne :).
Sve linkove sam zapamtio i lagano cu da ih studiram, ali i naravno da usavrsavam engleski jer nije bas tecan :). Pozdrav za tebe i tvoju porodicu!
p.s. Budno pratim tvoj blog, jer zelim bolje sutra i svojoj porodici, kao sto si ti tvojoj vec ucinio. Pisi nam i dalje ;). Veliki pozzz
S postovanjem,
Porodica Dedijer

Dejan Mladenović је рекао...

Pozdrav porodici Dedijer,

Hvala na lepim recima Pedja. Bilo bi dobro da ucis i norveski jezik ako mislis ozbiljno u Norvesku. Nisam bas siguran da je moguce naci posao na engleskom u tvojoj struci.
Za sve to je potrebno vreme, novac i odredjeni plan ali nije neizvodljivo.
Nedavno mi se javio jedan decko koji od 2009te godine prati moj blog i od tada uci norveski jezik i ove godine je dosao u Norvesku i nasao posao kao gradjevinski inzenjer u svojoj struci.
Pozdrav i sa srecom.

Pedja је рекао...

Dejane, drago mi je da si procitao moj komentar, znam da put do tamo nije lagan ali cu se truditi, to sigurno znam!!! U zivotu se kod nekih ljudi promeni nesto preko noci a kod nekih to ide sporije, a za sebe bi rekao da sam tu izmedju :).
Hvala jos jednom na ovakvom blogu, tako da cu se s vremena na vreme pojaviti i napisati neki komentar!
Pozz

Dejan Mladenović је рекао...

Vidi Pedja i meni nekada dolazi iz dupeta u glavu zaobilaznim putem ali bitno je da dodje pre ili kasnije mislim bolje je pre a nekada sto pre :)

Uf ala sam se izfilozofirao. Izvini ali morao sam prosto je bilo jace od mene.

Ako imas neku temu koja ti je interesantna ti javi pa cu videti da pisem o tome. Ja licno sam skoro sve iscrpeo i ostalo je jos jako malo koraka za mene i moju porodicu da zavrsimo integraciju u Norvesku.

Dejan Mladenović је рекао...

...mislim u Norveskoj (lapsus)

Sto mi danas neide :)

Анониман је рекао...

Pozdrav...Odusevljena sam vasim blogom...sve super objasnjeno,svaka cast...ja sam Senada,zivim u Oslu,trenutno cekam vizu za spajanje porodice,iz UDI su mi dozvolili da cekam ovdje u Norveskoj,ja i moja desetomjececna kcerkica...ali sve se to malo oduzilo,cekamo vec 16 mjeseci...po zanimanju sam dipl. Pedagog-psiholog...pa tako sve stoji,ucenje jezika ,posao i ostalo,jer se nista ne moze dok ne dobijem boravak...imala bih nekoliko pitanja...znate li moze li se ikako utjecati na UDI da prije dobijem dozvolu??Muz cesto tamo ide da se informise,ali nista od toga,ja cesto pisem mailove,uvijek nista...imate li informacije koliko prosjecno drugi cekaju??Znate li koliko je priznata diploma pedagoga -psihologa iz Bosne??i postoji li ista sto bi ja mogla uraditi...ovako samo vrijeme prolazi....hvala i veliki pozdrav

DEJANM је рекао...

Cao Deki,mi smo vec kontaktirali u vezi posla za diplo ing telekomunikacija u Norge.Reci nmi molim te da li se za ljude sa fakultetom placa autorizacija dilome u nokutu i da li mi mozes poslati neke sajtove gde se preko neta moze uciti norsk.Imam vec neko osnovno znanje ali mi treba jos dosta vezbe. Hvala puno
DEJAN

DEJANM је рекао...

PS javi molim te kako je bilo na polaganju trojke!

Dejan Mladenović је рекао...

Kad sam ja predavao dokumenta nije se placalo nista i mislim da se nije nista promenilo.
Da javicu kako je bilo na trojci.

sto se tice linkova evo jedan koji ja najvise koristim http://www3.hf.uio.no/iln/studier/evu/norskkurs/igin/index.php

Анониман је рекао...

Postovani Dejane,
za tvoj blog i uopsteno o svemu sto si napisao nemam reci, hvala ti puno, puno na svim informacijama! Zahvaljujuci tebi, cvrsto sam resila da sto pre pocnem da ucim norveski kako bi mi bilo lakse zbog posla. Inace ja sam iz Vrsca i nemam posao kao i vecina mladih, nisam ni u jednoj politickoj stranci i nemam nikakvih "veza" kako bi nasla posao! Uvek sam govorila da znanje nemoze niko da mi oduzme i bila sam dobar djak al sve je to uzalud kad se u ovoj zemlji to ne postuje! Sad kad vidim KO sve radi odredjeni posao i to dobro placen posao a jedva je prolazio osnovnu i sredju skolu, dodje mi da placem... Zavrsila sam srednju - tehnicar za biotehnologiju, visu skolu za obraz. vaspitaca i upisala visoku skolu za strukovnog vaspitaca a sad dajem razliku ispita za medicinsku sestru tehnicara jer se nadam da cu sa tom skolom dobiti posao. Uporedu cu uciti i norveski pa se nadam da cemo se i videti za koju godinu tamo!
Necu vise da te davim pisanjem (jer to trebas i procitati, ha, ha)
Iskreno mi je drago zbog tebe i tvoje porodice sto ste uspeli da ostvarite svoj san! Sve najbolje vam zeli porodica Horvat iz Vrsca!
P.S.-Molila bi te ako bi hteo da mi razjasnis neke stvari, dosta sam citala na forumu, cak sam po 4-5 sati na njemu kako bi se informisala o svemu, pa da mi skratis vreme trazenja informacija, da mi se javis preko mejla ili skajpa. Hvala u napred.
Evo mejla: rebeka.sofija@gmail.com
Skype: Rebeka Horvat

posao је рекао...

nemam sta dalje reci o ovom blog prosto je savrsen