понедељак, 08. август 2011.

Stalni boravak

Kao što sam pisao u prethodnim postovima, pre otprilike dve nedelje bio sam do Centra za strane zaposlene da i zvanično dobijem u pasošu stalni boravak.

Ono što nisam znao a dobio sam kao informaciju u Centru za strane zaposlene jeste da sada kad sam dobio stalni boravak više ne predajem svoja dokumenta ili dokumenta za spajanje porodice u Centru za strane zaposlene već u policiji u Oslu a to je zgrada preko puta u blizini Bus terminala.

Samo da podsetim one koji nisu upoznati kada se dobije stalni boravak u pasoš se zalepi stiker koji se svakih dve godine lepi ponovo bar za sada je tako. Nema potrebe ništa da se aplicira nakon dve godine samo se pojaviš u policiji i oni zalepe novi.

Veoma lepa vest koja nas je obradovala je činjenica da su moja supruga i sin istog dana dobili produžetak svojih papira na dve godine a ne na uobičajnih godinu dana ili do datuma važenja radnih papira sponzora tj. nosioca spajanja porodice. Tako da sledeće godine kada oni budu predavali za svoj stalni boravak onda ćemo to predavati u policiji umesto u Centru za strane zaposlene i što je još važnije nemoraju da se brinu da li će odgovor stići na vreme a opet ljudi u UDI-aju imaju više od godinu dana da donesu odluku zbog toga što sada moja žena i dete imaju jednu ekstra godinu boravka . Baš lep gest od ljudi iz UDI-ja mada i dalje sam na stanovištu da su veoma spori i razlog za mnoge frustracije nas stranaca.

Нема коментара: